Managed Service Provider

Provisior voor de Managed Service Provider
De huidige markt vraagt veel van de Managed Service Providers. Klanten willen 24 uur per dag ondersteuning, snelle respons, lage kosten en stellen ook steeds meer eisen op het gebied van security waaronder een duidelijke registratie van alle mutaties van gebruikersrechten op (persoons)gegevens wegens alle nieuwe wetgeving.

Provisior geeft uw organisatie de middelen om deze eisen in te vullen. Onze veelzijdige oplossing biedt u de volgende mogelijkheden.

Self Service Portal

Met de Provisior Self Service Portal hebben uw klanten in één oogopslag inzicht in de medewerkers die binnen hun netwerk actief zijn . Kunnen ze zelf nieuwe accounts toevoegen of bestaande accounts blokkeren of zien welke rechten medewerkers hebben. En kunnen medewerkers rechten en tal van andere diensten aanvragen.

Mobile App

Naast de Portal krijgen uw klanten ook de beschikking over de Provisior app. Deze is beschikbaar voor IOS en Android. Met de app kunnen uw klanten zelf een password reset uitvoeren, requests autoriseren en is het mogelijk om pushnotificaties naar alle medewerkers te sturen. Met de app kunt u uw klanten op deze manier gemakkelijk informeren over een storing of geplande onderhoudswerkzaamheden.

Auditing & Rapportages

Provisior registreert elk verzoek en uitgevoerde actie. Hierdoor kunnen klanten altijd terugkijken wanneer rechten zijn uitgedeeld, een account is geblokkeerd of door wie een bepaald verzoek is goedgekeurd. Hierdoor voorkomt u discussies over waarom bepaalde rechten zijn toebedeeld en heeft de klant controle over zijn rechtenstructuur. Desgewenst kan Provisior u zelfs helpen om RBAC in te voeren voor uw klanten.

 

Daarnaast kunt u met deze hulpmiddelen ook automatisch rapportages versturen over het verbruik van licenties. Bijvoorbeeld een maandelijkse rapportage met het overzicht van Office 365 licenties die samen met de factuur verstuurd wordt.

Customizable Multi-tenant platform

De Provisior portal en mobile app kunt u makkelijk inrichten naar uw eigen huisstijl of dat van uw klant. Zo wordt Provisior onderdeel van uw eigen propositie richting uw klant. Provisior wordt gekoppeld aan uw ticketsysteem zodat alle aanvragen geregistreerd worden en u het overzicht behoudt. Daarnaast is Provisior zo ingericht dat u al uw klanten vanuit 1 installatie kunt beheren.

Met Provisior

  • Brengt u uw dienstverlening naar een hoger niveau;
  • Kunt u uw klanten 24×7 dienstverlening aanbieden;
  • Zullen de gemiddelde doorlooptijden voor uw klanten afnemen en uw SLA’s verbeteren;
  • Vergroot u de capaciteit van uw helpdesk zonder nieuwe medewerkers aan te hoeven nemen’;
  • Zorgt u voor een registratie van alle AD-mutaties, Office 365-mutaties en andere diensten die via Provisior worden aangevraagd zodat uw klanten veilig kunnen werken.
  • Kunnen uw klanten via de APP zelf een password-reset uitvoeren of geïnformeerd worden over bijvoorbeeld netwerkonderhoud of storingen.
  • En nog veel meer, nieuwsgierig? We komen graag bij u langs voor een demo
Vraag nu je demo aan

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.