Managed Service Provider (MSP)

Provisior voor de Managed Service Provider

De huidige markt vraagt veel van Managed Service Providers. Klanten willen 24 uur per dag ondersteuning, snelle respons, lage kosten en stellen ook steeds meer eisen op het gebied van security waaronder een duidelijke registratie van alle mutaties van gebruikersrechten op (persoons)gegevens wegens alle nieuwe wetgeving. Provisior geeft Managed Service Providers de middelen om deze eisen in te vullen. Onze veelzijdige oplossing biedt de volgende mogelijkheden.

Self Service Portal

Met de Provisior Self Service Portal bieden Managed Service Providers hun klanten in één oogopslag inzicht in de medewerkers die binnen hun netwerk actief zijn. Klanten kunnen zelf nieuwe accounts toevoegen of bestaande accounts blokkeren of zien welke rechten medewerkers hebben. Daarnaast kunnen medewerkers rechten en tal van andere diensten aanvragen.

Mobile App

Naast de Portal is er voor Managed Service Providers de mogelijkheid om klanten beschikking over de Provisior app te bieden. Deze app is beschikbaar voor IOS en Android. Met de app kunnen klanten zelf een password reset uitvoeren, requests autoriseren en is het mogelijk om pushnotificaties naar alle medewerkers te sturen. Met de app kunnen Managed Service Providers hun klanten op deze manier gemakkelijk informeren over een storing of geplande onderhoudswerkzaamheden.

Auditing & Rapportages

Provisior registreert elk verzoek en uitgevoerde actie. Hierdoor kunnen klanten van de Managed Service Provider altijd terugkijken wanneer rechten zijn uitgedeeld, een account is geblokkeerd of door wie een bepaald verzoek is goedgekeurd. Hierdoor worden discussies voorkomen over waarom bepaalde rechten zijn toebedeeld en heeft de klant controle over zijn rechtenstructuur. Desgewenst kan Provisior Managed Service Providers zelfs helpen om RBAC in te voeren voor hun klanten.

 

Daarnaast kunnen Managed Service Providers met deze hulpmiddelen ook automatisch rapportages versturen over het verbruik van licenties. Bijvoorbeeld een maandelijkse rapportage met het overzicht van Office 365 licenties die samen met de factuur verstuurd wordt.

Customizable Multi-tenant platform

De Provisior portal en mobile app kunnen makkelijk worden ingericht naar de huisstijl van de Managed Service Provider of dat van de klant. Zo wordt Provisior onderdeel van de propositie richting de klant. Provisior wordt gekoppeld aan het ticketsysteem zodat alle aanvragen geregistreerd worden en de Managed Service Provider het overzicht behoudt. Daarnaast is Provisior zo ingericht dat alle klanten vanuit één installatie beheert kunnen worden.

Voordelen voor de IT-dienstverlening

  • Breng IT-dienstverlening naar een hoger niveau;
  • Biedt klanten 24/7 IT-dienstverlening aan;
  • Lagere gemiddelde doorlooptijden voor klanten;
  • Verbeterde SLA’s;
  • Vergroot de capaciteit van de IT-servicedesk zonder nieuwe medewerkers aan te nemen;
  • Zorg voor een registratie van alle AD-mutaties, Office 365-mutaties en andere diensten die via Provisior worden aangevraagd zodat klanten veilig kunnen werken;
  • Laat klanten via de App zelf een password-reset uitvoeren of geïnformeerd worden over bijvoorbeeld netwerkonderhoud of storingen;
  • En nog veel meer. Nieuwsgierig? We komen graag bij u langs voor een demo.
Vraag nu je demo aan

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.