The next step for IT

We staan aan de vooravond van een transitie in IT outsourcing. Organisaties vragen van hun IT Managed Service Providers een steeds hogere kwaliteit van IT-servicedesk dienstverlening tegen lagere kosten. De oplossing is er: Provisior! Voor een groot deel van de tickets die worden aangemeld bij de IT-servicedesk kan zowel de aanmelding als de afhandeling volledig worden gedaan zonder dat de servicedesk medewerker daar iets aan hoeft te doen. Het werk voor de IT-medewerker verschuift van aannemen en afhandelen van requests naar inrichten van het self-service portal en automatiseren / scripten van de afhandeling. Met de huidige krapte op de IT-arbeidsmarkt lost deze transitie ook het vraagstuk van betere dienstverlening tegen lagere kosten op. Oftewel: The Next step for IT!

Ruimte voor echte IT Service
Een goede oplossing voor IT Self-service en IT Automation geeft ruimte aan de Servicedesk om de end users echt te helpen bij niet standaard requests.
End user tevredenheid
De transitie in IT die self-service biedt maakt niet alleen het werk van de IT-medewerker interessanter. Ook de end user is hierbij gebaat. Het 24/7 beschikbaar zijn van het self-service portaal én de directe automatische afhandeling van de requests leiden automatisch tot een grotere end user tevredenheid.
Vraag nu je demo aan

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.