The next step for IT
We staan aan de vooravond van een transitie in IT outsourcing. Organisaties vragen van hun IT Managed Service Providers een steeds hogere kwaliteit van Servicedesk dienstverlening tegen lagere kosten. De oplossing is er: Provisior! Voor een groot deel van de tickets die worden aangemeld bij de Servicedesk kan zowel de aanmelding als de afhandeling volledig worden gedaan zonder dat de Servicedeskmedewerker daar iets aan hoeft te doen. Het werk voor de IT medewerker verschuift van aannemen en afhandelen van requests naar inrichten van het self-service portal en automatiseren / scripten van de afhandeling. Met de huidige krapte op de IT arbeidsmarkt lost deze transitie ook het vraagstuk van betere dienstverlening tegen lagere kosten op.
Ruimte voor echte IT Service
Een goede oplossing voor IT Self-service en IT Automation geeft ruimte aan de Servicedesk om de end users echt te helpen bij niet standaard requests.
End user tevredenheid
De transitie in IT die self-service biedt maakt niet alleen het werk van de IT-medewerker interessanter. Ook de end user is hierbij gebaat. Het 24/7 beschikbaar zijn van het self-service portaal én de directe automatische afhandeling van de requests leiden automatisch tot een grotere end user tevredenheid.
Vraag nu je demo aan

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

info@provisior.com

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.