Self Service by Default
Selfservice is de standaard geworden in ons dagelijks leven. We tanken zelf, doen onze bankzaken via de app, scannen onze boodschappen. We bestellen en regelen eigenlijk alles online wat we nodig hebben en dat doen we allemaal zelf. En IT maakt dat mogelijk, inclusief natuurlijk geautomatiseerde en directe afhandeling.
Waarom dan niet voor onze werkplek?
Maar als het gaat om het aanvragen van IT diensten op onze netwerk-PC in het bedrijfsnetwerk is dat merkwaardig genoeg nog lang niet in alle organisaties met selfservice geregeld. Of het nu gaat om een password reset, het aanvragen van een softwarepakket, een netwerkshare of een nieuwe muis: we moeten ervoor bellen naar een servicedesk en een ticket laten aanmaken. En wachten.
Wacht niet langer
Provisior brengt selfservice ook naar de werkplek. Zonder de helpdesk te hoeven bellen je password laten resetten of software aanvragen. En directe afhandeling van je verzoeken. Waar nodig een notificatie naar de app van je manager, waarmee goedkeuring van je verzoek secondenwerk is. En bijvoorbeeld aangevraagde software wordt daarna direct en automatisch geïnstalleerd en is dan direct bruikbaar. Eigenlijk zou dat de normaalste zaak van de wereld moeten zijn: Self Service by Default.

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

info@provisior.com

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.