Door de Corona crisis wordt de flexibiliteit van organisaties tot het uiterste getest. Zo is de druk op de helpdesk, intern of extern, veel hoger dan normaal. Door bijvoorbeeld het vele aantal thuiswerkplekken wat met spoed moet worden ingericht. Sommige helpdesken rapporteren een verdubbeling van het aantal calls, terwijl de servicedeskmedewerkers door het thuiswerken vaak minder efficiënt kunnen werken.

Door deze crisis wordt de waarde van onze oplossingen nog beter zichtbaar. En de klanten die in het verleden in Self Service en Automation hebben geïnvesteerd plukken daar nu de vruchten van. Want met de inzet van Self Service en Automation kunnen veel processen gewoon doorgang hebben, zonder dat ze druk op uw servicedesk leggen.

Daarnaast is het belangrijk dat, ondanks de vele service verzoeken die snel afgehandeld moeten worden, dit wel conform vaste procedures gaat, zodat ook de veiligheid van uw gegevens gewaarborgd blijft. Voor bijvoorbeeld onze klanten in de zorgsector die nu snel aan het opschalen zijn, is het belangrijk dat de toegang tot patiëntgegevens gecontroleerd uitgegeven wordt. Ook nu de capaciteit zo snel uitgebreid moet worden.

Provisior geeft uw organisatie de middelen om een groot aantal werkzaamheden geautomatiseerd af te handelen conform vooraf ingestelde workflows, waarbij u bij elk proces kunt instellen of en wie daarvoor autorisatie moet geven.

Hierdoor heeft u de garantie dat ook wanneer er een grote druk op uw medewerkers wordt gelegd om snel te leveren, dit niet ten koste gaat van de veiligheid, kwaliteit en snelheid van de dienstverlening.

Wilt u weten wat Provisior nu voor u kan betekenen? Neem dan gerust contact op met één van onze medewerkers. We staan voor u klaar.