Self service Academy

Het faciliteren van self service stelt nieuwe eisen aan helpdesk en ict medewerkers. De benodigde kennis ligt binnen handbereik. Provisior deelt, de schat aan kennis en ervaring die in twaalf jaar self service zijn opgebouwd via de Self service Academy. Een praktijkgericht opleidings programma welke naadloos aansluit op de diversiteit aan omgevingen waar helpdesk-medewerkers dagelijks mee te maken hebben.

Train de trainer

In het train-de-trainer programma wordt vooruitgekeken naar het effect dat het invoeren van self service heeft. Waar ict-helpdesk-, facilitaire- en HR-workflows  worden geautomatiseerd en in de workflows taken digitaal worden gedelegeerd ontstaan niet alleen nieuwe vragen maar ook nieuwe ideeën.  Het train-de-trainer programma is er op ingericht de zelfstandigheid door te geven zodat iedereen in uw organisatie er optimaal gebruik van kan maken.

Self Service Officer (SSO)

Ja er is een opleiding voor Self Service Officer. De Self Service Officer is namelijk iemand met een brede en gedetailleerde kennis van veel zaken. Naast specifieke IT-kennis snapt de SSO als geen ander hoe processen lopen, mensen communiceren en samenwerken. De SSO weet steeds de vinger te leggen op de processen of delen daarvan die gebaat zijn bij selfservice. En de SSO kan de flows ook inrichten. Van het opzetten van autoirisaties, het samenstellen van workflows en het integreren van de technische kant van de provisioning.

Onboarding video

Welkom aan boord van het self service platform van uw eigen organisatie. Iedere medewerkers die voor het eerst kennismaakt met het selfserviceplatform wordt in en korte video bij de hand gepakt en onderweg geholpen. Zo krijgt self service een vliegende start.

CONTACT

Schieland 9
1948 RM Beverwijk
Nederland

+31 (0)251 260 680

info@provisior.com

INFORMATIE

Downloads

ERVAAR PROVISIOR ZELF

Wilt u direct aan de slag of eerst zelf ervaren hoe self service met Provisior werkt, plan vrijblijvend een demonstratie of afspraak in.